Friday 3 June 2022

සරසවි සිහිනය


 


මගෙ දිවියේ එකඳු පැතුමන් සැබෑවීලා

සබරගමු මව් තුරුලේ තුරුල්ලේ සෙනෙහස ලබන්නට මට වරම් ලැබිලා..

නවමු පැතුමන් හිතේ සඟවා ඔබේ තුරුලට පියමං කළා මා..

පැතුම් පොදිය ඇති මගේ සිත තුළ

සොඳුරු ලෝකයේ දමා යන්නට බැහැ ය මට අද..

ඔබේ ලස්සන දිනෙන් දින යයි දියුණු වීලා

කෙසේ වනම් දෝ සබරෙ මවුනි වදන් නැහැ මට ඔබ වනන්නට..

කදු හෙල් මැදින් වටවූ සොදුරු ලෝකය

තුරුලතා මල් පළින් බර වූ සොදුරු ගස් වැල්

සොඳුරු ගුණදම් හොදින් හඳුනන ඇදුරු මඩුලු මැද..

කෙසේ අමතක කරම්දෝ මේ සබර මාතා

යහලු යෙහෙලියෝ පිරී මා වටා

කෙදිනකදිවත් මෙබඳු සතුට නැහැය මා හට

මෙසේ දැනිලා

උස් මිටිකම් නැති

යහගුන හදුණන ගුණදම් හඳුණන

නුවන වඩන්නට මං සලසණ

සබරෙ මවුනි සැරදේ සැමදා..

සබරෙ මවුනි සැරදේ සැමදා..//

-මල්කි- 19SSL5949


No comments:

Post a Comment

පුලතිසි පෙම 2 කොටස

  " අපි යමු නංගි කන්න.ඔයා උදේ මෙහෙට ආව නම් දවල්ටවත් කන්න නැතුව ඇති නේද " . " ඔව් අක්කෙ බඩගින්නක් ආවෙත් නෑ. අනික මෙහෙ වෙන්නෙ ම...